Saturday, March 17, 2012

Purgisuppidest

Tere tubli lugeja!
Saame tuttavaks - mina olen Sigmar. Täiesti tavaline Tartu noormees, kes ühel heal päeval avastas enda jaoks purgisupi.
Olen juba mõnda aega otsinud oma oskamatusele süüa teha leevendust igasugustest valmistoitudest, mis poodides müügil on. Põhiline probleem nende valmistoitudega on alati kas imelik lõhn, liigne rasvasus või lihtsalt koostis on kuidagi minu jaoks paigast ära.
Ühel õhtupoolikul poes riiulite vahel ekseldes jäin seisma otse purgisuppide riiuli ees. Jäin siis neid purgikesi seal imestama ja avastasin, milline lai valik neid on. Samas aga ei kuule ega näe kuskil eriti kedagi neid söömas. Mõtlesin, et "hmm, kas tegemist on mingi teatud inimgrupi põhitoidusega?". Võimalik, et on. Üheks võimalikuks grupiks pakuksin mina välja just nimelt minusugused tegelased, kel puudub oskus ja viitsimine korralikult süüa teha.
Nüüd otsustasin läbi proovida kõik purgisupid, mis on Eesti toidupoodides müügil. Et seda kogemust veidi laiemalt jagada, avasin selle blogi. Annan põgusa ülevaate meie poodides müügil olevatest purgisuppidest üldisemalt - nende hind, maitse, enesetunne pärast söömist ja võimalusel pildid enne või/ja pärast keetmist.
Ja loomulikult ei puudu ka minupoolne hinnang sellele supile. Hinnanguid hakkan andma kolme palli süsteemis.
Lisaks mainiksin veel ära, et ma pole seotud mitte ühegi eesti toiduainete tootjaga. Kõik minu hinnangud ja arvustused põhinevad mu enda isiklikul maitse- ja kvaliteeditunnetusel. Ka ei kavatse ma neid arvustusi ei raha eest ega ilma rahata kellegi või millegi soodustamiseks teha. Katsun jääda võimalikult ausalt ja otsekoheseks. Loodetavasti ei taba mind selle eksperimendi käigus kunagi ükski ebameeldiv üllatus ja nendest meie poodides olevatest supikestest saab vaid head rääkida.

Head isu ja head lugemist!

No comments:

Post a Comment