Tuesday, April 3, 2012

Felixi Külmalinna küüslaugusupp

Pärast väikest reisi välisriiki, kus ma ei näinud üheski poes mitte ühtegi purgisuppi oli minus kasvanud kirjeldamatu isu meie purgisuppide järele. Seekord tahtsin midagi, mis oleks veidi tugevama maitsega ja midagi sellist, mida ma varem söönud pole.
 Poeriiulite vahel uurides jäi silma Felixi küüslaugusupp. Paistis olevat just õige kandidaat minu järgmiseks katseks.
Purgi sisu potti kallates säilis ta oma välimuselt vägagi seljanka supile. Sellele supile iseloomulikult paistsid silma ka suuremad küüslaugu tükid.
Keetsin ta siis ära ja asusin maitsma:
 Supi koostis oli suhteliselt mitmekesine ja rikkalik, silma paistsid porganditükid, lihatükid, sibul, küüslauk, tomat ja mingid asjad veel, mida ma ei suutnud identifitseerida.
 Antud küüslaugusupp on maheda küüslaugu maitsega. Meenutab veidi seljankat oma äärmiselt tomatirikka koostise tõttu, kuid küüslauk ja muud koostiselemendid siiski suudavad sellele supile anda täiesti omapärase maitse. Minule isiklikult ei meeldinud tema liigselt hapukas maitse, ma ei tea kas ta oli veidi hapuks läinud või mitte, aga kerge hapukas maitse oli juures ja see veidi nagu segas mul selle supi nautimist.
Sellisel ajal nagu praegu, kus täna on maas lumi ja homme paistab päike ja siis jälle vastupidi - on sellel supil oma koht täitsa olemas.

 Hindan seda suppi hindega:
3 (ostan ja söön tulevikus kindlasti veel).

Supi üldised parameetrid:
Purgi kaal: 530g;
Kalorsus: 556 kcal;
Hind: 2.45 EUR;

No comments:

Post a Comment