Saturday, February 23, 2013

Salvesti põldoasupp sealihaga

 Olen kuulnud ütlust "elu teeb vahel omad korrektuurid". Täna on üks sellistest päevadest, mil järjekordsed korrektuurid minu igapäeva tegemistesse ilmusid. Sel korral siis korrigeeris mu päevaseid tegemisi taaskord purgisupp, mille valmistamisele kulunud üürike aeg ei löönud segamini minu päevaplaani ja sain rahulikult keskenduda õpingutele ja spordile.
 Olen alati mõelnud, et kas pärast spordi tegemist tasub süüa suppi, midagi paksemat või lihtsalt juua midagi energiarikast. Täna mõtlesin proovida mõnd rammusamat suppi, mis võiks justkui minu 15km suusatamisele kulunud energiakao korvata.
 Ma ei taha küll siinkohal Salvestit konkurentidest rohkem esile tuua või luua kallutatud kuvandit meie poelettidel olevatest purgisuppidest, kuid peab märkima, et Salvest oskab oma toodangut pakendada. Just selle purgi väljanägemise pärast jäid minu silmad täna poes pööritama purgisupiriiulil Salvesti suppide vahel. Ühel hetkel minu silmad selles kirevas värvide maailmas väsisid ja jäid pidama ühel konkreetsel isendil - Põldoasupp sealihaga.

Purgi sisu potti valades avanes selline vaatepilt:



Nagu näha, siis leidub selles supis ohtralt ube, tange ja üsnagi mõistlikul määral sealiha. Ka lõhn oli sellel külmal tardunud supil üsna hea (nii mõnigi supp lõhnab purgis tardunult veidi eemale tõukavalt). Keetmiseks segasin purgi sisu nagu ikka - 1:1-le veega. Sai täiesti parajalt vedel. Soovitan keeta kauem kui etikett seda nõuab - asi nimelt selles, et purgi sisu on korralikult tükki tõmmanud ja selleks, et komponendid korralikult seguneks, tuleb keeta paar minutit kauem, et sealiha ja oad korralikult seguneksid.
Pärast keetmist täitis minu kööki söögiisu tekitav aroom. Kindlasti ei suuda see aroom kunagi võistelda ühegi seljankaga, aga samas väga paha ka polnud. Söögiisu see aroom minus tekitas ja isuga ka kausitäie kallale asusin.
 Supi maitse on tummine ja tundub kergelt liiga soolane. Peale tangude, sealiha ja ubade seal suurt midagi rohkem silma ei jäägi - väga lihtsa koostisega supp. Ka on see supp piisavalt paks - purgitäie vee lisamisel ei muutunud liiga vedelaks ja keskmiselt või siis parajalt vedel.
 Ma ise paneksin sinna sisse ehk porgandit ja tilli. Kõhtu täidab hästi, kuid erilist maitseelamust see supp  ausalt öeldes ei paku.
 Kaloreid sisaldab enamikest purgisuppidest rohkem - keskmiselt jäävad purgisuppide kalorsused alla 400kcal aga antud supp on ilusa ümmarguse numbriga: 400kcal.
Tõenäoliselt ostan ja söön tulevikus seda suppi veel - eelkõige siis, kui on vaja kiirelt energiat taastada.

Üldised parameetrid:
Hind: 2.15 EUR
Kalorsus: 400kcal
Purgi kaal: 530g

2 comments:

  1. Ka minu jaoks LIIGA SOOLANE, nii nagu enamik purgisuppidest. :S Nõustun, et koostisosi oleks võinud veel olla.

    ReplyDelete
  2. Üks ettepanek - tee küljepeale vms suppide top. :)

    ReplyDelete